UNTUK MENCARI PUISI-PUISIMU CUKUP KETIK NAMAMU DI KOLOM "SEARCH" LALU "ENTER" MAKA SELURUH PUISIMU AKAN TAMPIL DI SINI

Minggu, 29 Januari 2012

AKU DATANG KEPADA MU


Aku datang kepada mu,

dengan cara menghibur mu

menghantar semua cintaku

Aku berdoa kepada Allah,
berterima kasih kepada-Nya

untuk menghantar mu dlm hidup ku

Rasakan hujan, mengalir turun
membasahii kulit mu

Menyentuh mu, dengan cinta ku

Rasakan air hujan itu seakan air mata ku.yg jatuh di wajah mu

Aku datang kepada mu,
untuk berada bersama mu,

Tanpa cinta mu, bagi ku untuk memiliki

tidak ada cara lain,..

kau hidup ku,
kau adalah dunia ku,

aku menutup mata ku, aku berfikir mengenai mu

aku melihat wajah indah mu

kau sentuh jiwaku,
adakah engkau mengasihi hatiku....


kau membuat aku bersinar begitu cerah

Dalam melalui telinga ku

aku mendengar, Bisikan mu Di Malam ini ..

.

Datang ku pada mu
Beberapa wktu lalu.

Oleh : INDRA GALIH
Bandung

Tidak ada komentar:

Posting Komentar